Subject: Tegevusloa taotlemine
From: "Liisa Lillepea" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 12:51:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Lisan manusena Niine Kliinik OÜ tegevusloa. Kas samadel tingimustel tehtud 
tegevusloa alla kehtib ka otorinolarüngoloogia päevakirurgiateenuste 
tegevusluba ja seda eraldi ei ole vaja kliinikul taodelda?

Kui tuleb luba siiski eraldi taodelda, siis millega täpsemalt erineb 
otorinolarüngoloogia päevakirurgiateenuste tegevusluba üldkirurgia-, 
anestesioloogia-, ja plastikakirurgia päevakirurgiateenuste osutamise loast?

Kliinikus on olemas ka direktne fiiber-larüngofarüngoskoop.

Heade soovidega

Liisa-Maria Lillepea
Turundusjuht
+372 5348 3283
[email-masked]

www.nahakliinik.ee | Kotka 12 ja Viru Keskuse 4. korrus, Tallinn